Aplikacja LEGO® Education SPIKE™

Ostatnio na zajęciach z robotyki chłopcy uczyli się korzystać z aplikacji LEGO® Education SPIKE™ . Zmobilizowani programem opracowanym przez dziewczynki postanowili również przygotować własną autorską propozycję zamykania i otwierania sejfu za pomocą szyfru. Obecnie skupiają się już na kolejnym projekcie, jest to budowa dźwigu z zestawu Abilix, który wkrótce zaprezentują.

Wykorzystanie długopisów 3D

W piątek, podczas zajęć dodatkowych, chłopcy z klasy 3b poznali zasadę działania długopisów 3D zakupionych w ramach projektu Laboratoria Przyszłości. Mateusz i Franek cierpliwie i precyzyjnie wykonywali swoje prace. Szkoda było kończyć zajęcia.

 

 

 

 

Laboratoria Przyszłości - klasa 3b

W bieżącym roku szkolnym, chętni uczniowie z klasy 3b uczestniczą w dodatkowych zajęciach pozalekcyjnych, podczas których korzystają ze sprzętu zakupionego w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Dzieci na zajęciach rozwijają wyobraźnię, ćwiczą cierpliwość i precyzję. Uczą się budować zgodnie z instrukcją oraz programować i sterować wykonanymi konstrukcjami. W tym celu wykorzystują: długopisy 3D Banach, zestaw Lego Education Spike, roboty: Abilix Krypton oraz Zębatek.

Kalendarium

Dzisiaj jest:

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29

Kontakt

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2

im. Króla Kazimierza Wielkiego 

w Sandomierzu

27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza 9

tel./fax: (15) 832 25 75

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP: 864-176-44-80

REGON: 001187839

Dojazd

© 2022 Szkoła Podstawowa nr 2 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Sandomierzu. Wszelkie prawa zastrzeżone | realizacja: studioweb.net.pl